Тарасенкова Н. А. Використання знаково-символічних засобів у навчанні математики / Н. А. Тарасенкова. - Черкаси : Відлуння-Плюс, 2002. - 399 c. - Бібліогр.: с. 379-396. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні засади використання знаково-символічних засобів у навчанні математики в школі. Запропоновано повну розгалужену систему вербальних і невербальних засобів фіксації змісту шкільної математичної освіти, розглянуто їх особливості та функції у математичній підготовці учнів. Проаналізовано специфіку діяльності заміщення, кодування, схематизації та моделювання у процесі засвоєння та застосування учнями математичних знань, навичок і вмінь. Наведено вимоги та практичні рекомендації щодо організації навчального процесу для сприяння загальному та математичному розвитку учнів та їх особистісному зростанню. Освещены теооретико-методологические основы использования знаково-символических средств для изучения математики в школе. Предложена полная развлетвленная система вербальных и невербальных средств фиксации содержания школьного математического образования, рассмотрены их особенности и функции в процессе математической подготовки учеников. Проанализирована специфика деятельности замещения, кодирования, схематизации и моделирования процесса усвоения и использования учениками математических знаний, навычек и умений. Сформулированы требования и практические рекомендации для организации учебного процесса, способствующего общему и математическому развитию учеников и их личностному росту. Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4УКР)21-36
Шифр НБУВ: ВА627056 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|