Гуманістично спрямований виховний процес і становлення особистості (Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді) : Зб. наук. пр. Кн. 1 / ред.: О. В. Сухомлинська; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К. : ВіРА Інсайт, 2001. - 339 c. - укp.Висвітлено зміст, форми та технології виховної роботи. Визначено соціально-психологічні та педагогічні чинники гуманізації навчально-виховного процесу, зокрема, психолого-педагогічні засади особистісно орієнтованого виховання дошкільників, а також вплив соціально цінної та особистісно значущої діяльності та відносин на формування гуманістичного ідеалу старшокласників. Розглянуто особливості формування компетентності молодої сім'ї у вихованні дитини та подоланні конфліктів. Висвітлено активну екологічну позицію особистості як психолого-педагогічну проблему. Отражены содержание, формы и технологии воспитательной работы. Определены социально-психологические и педагогические факторы гуманизации учебно-воспитательного процесса, в частности, психолого-педагогические основы личностно ориентированного воспитания дошкольников, а также влияние социально ценной, личностно значущей деятельности и отношений на формирование гуманистического идеала старшеклассников. Освещены особенности формирования компетентности молодой семьи в воспитании ребенка и преодолении возникающих конфликтов. Рассмотрена активная экологическая позиция личности как психолого-педагогическая проблема. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я43
Шифр НБУВ: В345622 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|