Гуманістично спрямований виховний процес і становлення особистості (Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді) : Зб. наук. пр. Кн. 2 / ред.: О. В. Сухомлинська; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К. : ВіРА Інсайт, 2001. - 336 c. - укp.Розглянуто історико-національні проблеми гуманістичного виховання підростаючого покоління, зокрема, основні етапи розвитку ідеї класного наставництва, виховний процес у Збройних Силах України як складову систему загальнонаціонального виховання громадянина України, діяльність позашкільних закладів Великої Британії з екологічного виховання школярів. У контексті історії та кроскультурних євро-азіатських зв'язків висвітлено особливості формування морально-ціннісних взаємин кримсько-татарської сім'ї, а також розвитку особистості молодшого школяра у процесі діагностико-корекційного навчання. Досліджено музейно-краєзнавчий аспект художньо-естетичного виховання молодших школярів засобами народного мистецтва. Рассмотрены историко-национальные проблемы гуманистического воспитания подрастающего поколения, в частности, основные этапы развития идеи классного наставничества, воспитательный процесс в Вооруженных Силах Украины как составную часть общенационального воспитания гражданина Украины, деятельность внешкольных заведений Большой Британии по экологическому воспитанию школьников. В контексте истории и кроскультурных евро-азиатских связей отражены особенности формирования морально-ценностных отношений крымскотатарской семьи, а также развития личности младшего школьника в процессе диагностически-коррекционного обучения. Исследован музейно-страноведческий аспект художественно-эстетического воспитания младших школьников средствами народного искусства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я43
Шифр НБУВ: В345622 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|