РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000049482<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Марцин В. С. 
Деякі підходи до стратегії розвитку торгових підприємств регіону / В. С. Марцин // Регіон. економіка. - 2002. - № 3. - С. 107-114. - укp.

Зазначено, що діяльність підприємства на ринку спрямована на досягнення конкретних цілей та тактичних завдань, які дозволяють забезпечити високоефективну господарсько-фінансову діяльність його виживання та конкурентоспроможність. Показано, що головною проблемою стратегічного розвитку підприємства є визначення цілей діяльності по основних напрямах його розвитку, а обгрунтованість стратегії розвитку торгового підприємства залежить від об'єктивних факторів і, перш за все, від наявності необхідної інформації.

Обосновано, что деятельность предприятия на рынке направлена на достижение конкретных целей и тактических задач, которые позволяют обеспечить высокоэффективную хозяйственно-финансовую деятельность его выживания и конкурентоспособность. Показано, что главной проблемой стратегического развития предприятия является грамотная разработка целей деятельности по основным направлениям их развития, а обоснованность стратегии развития торгового предприятия зависит от объективных факторов и, прежде всего, от наличия необходимой информации.

Recognizing that activity of the enterprise in the market is directed on achievement of the definite goals and tactical problems, which allow to ensure highly effective economic-financial functioning and competitiveness, is shown, that the main problem of strategic development of the enterprise is the competent determining of the main directions of its development, and the validity of determining of strategy of development of the trade enterprise depends on the objective factors and first of all fromavailability of the necessary information.


Ключ. слова: стратегія розвитку торгового підприємства, оцінка конкурентоспроможності підприємства
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського