РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000050077<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Огерчук Ю. В. 
Закордонний досвід організаційних надбудов в збутовому менеджменті / Ю. В. Огерчук // Регіон. економіка. - 2002. - № 3. - С. 183-190. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано вплив процесів світової економіки на зміни в збутових організаціях у промисловості та торгівлі. Виявлено найбільш типові організаційні структури управління збутом на закордонних підприємствах. Обгрунтовано необхідність використання у збуті принципу поділу організаційних структур на первинні та вторинні. На підставі дослідження збутової діяльності підприємств "Nestle Erzeugnisse GmbH" та "Melitta Kaffee Europa" зроблено висновки про особливості функціонування вторинних організаційних структур збуту. Обгрунтовано основні структурно-організаційні принципи системи збуту.

Проанализировано влияние процессов в мировой экономике на изменение в сбытовых организациях, как в промышленности, так и в торговле. Выявлены типичные организационные структуры управления сбытом на иностранных предприятиях. Обосновано необходимость использования в сбыте принципа распределения организационных структур на первичные и вторичные. На основании исследований сбытовой деятельности предприятий "Nestle Erzeugnisse GmbH" и "Melitta Kaffee Europa" приведены примеры функционирования вторичных организационных структур сбыта. Обосновано основные принципы построения организационных структур сбыта.

The influence of processes in the world economy on the change in marketing organizations, both in industry, and in trade is analysed. The most typical organizational structures in marketing management at foreign enterprises are determined. The necessity of utilization the principle of division of organizational structures into primary and secondary is substantiated. On the basis of marketing activity research of the enterprises "Nestle Erzeugnisse GmbH" and "Melitta Kaffee Europa" are given the examples of the secondary organizational structures' function. The main principles of organizational structures' construction concerning the marketing are considered.


Ключ. слова: збут, менеджмент, менеджер, організація, принципи, організаційна структура, працівник, зв'язок, товар
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-592-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського