Аносов І. П. Зміст освіти: антропоекологічний аспект / І. П. Аносов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 6. - С. 35-42. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто існуючі підходи до визначення моделі освіти, яка має бути адекватною сучасним реаліям. Обгрунтовано наявність відчуження людини від природи, культури, соціуму. Висунуто тезу про те, що всі пропоновані нові парадигми освіти недостатньо впливають на встановлення цілісності людини як істоти окрім антропоекологічної педагогічної рефлексії. Ключ. слова: антропоекологічний зміст освіти, принципи природовідповідності, культуровідповідності, соціовідповідності, амбівалентності, гуманізму у вихованні Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|