Таран Л. А. К вопросу об умении учащихся вспомогательной школы ориентироваться в пространстве на уроках физкультуры. (Сообщ. I) / Л. А. Таран // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 1. - С. 94-98. - Библиогр.: 3 назв. - рус.За результатами дослідження визначено, що учні 5 - 8 класів допоміжної школи погано орієнтуються в просторі, така тенденція обумовлена недостатнім (а в деякої частини дітей відсутнім взагалі) розвитком рухових уявлень, які складають базу рухової пам'яті. Запропоновано використовувати на уроках фізкультури в допоміжній школі спеціальні рухові завдання, що сприяють корекції та розвитку рухової функції розумово відсталих дітей. Ключ. слова: умственно отсталые дети, вспомогательная школа, физическое воспитание, ориентация, движения Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|