Карпова Л. Г. Концептуальні підходи до побудови моделі школи / Л. Г. Карпова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 27. - С. 46-50. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Визначено концептуальні підходи до побудови моделі сучасної школи, у якій будуть створені умови для задоволення різноманітних потреб особистості та забезпечена можливість самореалізації кожного учня на основі всебічного педагогічного аналізу його успіхів, досягнень. Висвітлено критерії вибору індивідуально-орієнтованого навчання та виховання. Ключ. слова: модель, школа, управління, колектив, учень, особистість Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|