РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000051162<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Оболенська Т. Є. 
Маркетинг освітніх послуг: вітчизняний і зарубіжний досвід / Т. Є. Оболенська; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 208 c. - Бібліогр.: с. 205-206. - укp.

На підставі узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду розглянуто теоретико-методологічні засади виникнення та розвитку маркетингу у сфері освіти, його економічну природу. Обгрунтовано принципи та конкретні організаційні форми їх функціонування. Розкрито проблеми становлення маркетингу освітніх послуг в Україні для різних рівнів, від дитячого садка, школи, ліцею, гімназії до вищих закладів І - ІV рівнів акредитації, а також післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: У549:Ч30/49 + У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч34(4УКР)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА612561 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського