Оболенська Т. Є. Маркетинг освітніх послуг: вітчизняний і зарубіжний досвід / Т. Є. Оболенська; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 208 c. - Бібліогр.: с. 205-206. - укp.На підставі узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду розглянуто теоретико-методологічні засади виникнення та розвитку маркетингу у сфері освіти, його економічну природу. Обгрунтовано принципи та конкретні організаційні форми їх функціонування. Розкрито проблеми становлення маркетингу освітніх послуг в Україні для різних рівнів, від дитячого садка, школи, ліцею, гімназії до вищих закладів І - ІV рівнів акредитації, а також післядипломної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: У549:Ч30/49 + У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч34(4УКР)к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА612561 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|