РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000051163<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Студінський В. А. 
Маркетинг у житлово-комунальній сфері : Навч. посіб. / В. А. Студінський; Держ. акад. житл.-комун. госп-ва. - К. : ДАЖКГ - Вид-во "Волинь"; Житомир, 2001. - 310 c. - Бібліогр.: 101 назв. - укp.

Викладено теоретичні засади інтеграції маркетингу в систему житлово-комунального господарства (ЖКГ). Визначено суспільно-політичне значення та тенденції розвитку житлово-комунальної сфери. Розглянуто питання визначення цілей, об'єктів та методів маркетингових досліджень. Особливу увагу приділено методичним підходам до прогнозування ємності ринку груп товарів та послуг ЖКГ. Висвітлено питання маркетингового планування діяльності підприємств ЖКГ, а також формування та проведення товарної політики у житлово-комунальній сфері. Розкрито теоретичні засади ціноутворення, формування оплати за житлово-комунальні послуги. Досліджено актуальні аспекти рекламної діяльності. Наведено економічні та методологічні підходи до побудови моделей визначення маркетингової діяльності у сфері ЖКГ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611806 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського