РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000051166<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинг: теорія і практика / ред.: І. Л. Решетнікова. - Луганськ, 2001. - 199 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. держ. ун-ту; N 6). - укp.

Освещены особенности применения маркетинговых инструментов в агробизнесе. Проанализировано состояние и перспективы системы электронной коммерции. Приведены результаты экспресс-исследования потребительских предпочтений по отечественным и импортным продовольственным товарам. Приведены аудиторские доказательства при проведении аудита финансовой отчетности. Рассмотрены проблемы предупреждения тенденции маркетинговой деятельности субъектов хозяйствования. Раскрыты организационные аспекты управления маркетинговой деятельностью на предприятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я54(4Укр) + У9(4Укр)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського