РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000051170<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кардаш В. Я. 
Маркетингова товарна політика : Підруч. / В. Я. Кардаш; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 239 c. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.

Розглянуто питання товарної політики підприємств ринкової орієнтації. Наведено основні маркетингові характеристики товарів і послуг з урахуванням їх конкурентоспроможності. Описано особливості сучасного ринку товарів і послуг, принципові основи його сегментації та вибору цільових сегментів. Визначено головні етапи планування та створення нових товарів, функції упаковки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА621608 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського