РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000051171<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Єрмошенко М. М. 
Маркетинговий менеджмент = Marketing managment : Навч. посіб. / М. М. Єрмошенко; Нац. акад. упр. - К., 2001. - 204 c. - Бібліогр.: с. 203-204. - рус.

Розкрито теоретичні, методологічні, методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту. Наведено механізм управління маркетингом у складі принципів, функцій, структур, методів, інструментів і стратегій управлінської діяльності. Розглянуто предмет маркетингового менеджменту, його сутність, основні категорії. Розкрито зміст маркетингового планування, наведено класифікацію та структуру маркетингових планів, методи їх розробки. Показано особливості стратегічного планування маркетингу, запропоновано його моделі. Розглянуто процес організації контролю та аудиту маркетингової діяльності. Наведено принципи та способи ефективної організації маркетингу, а також алгоритм створення маркетингового підрозділу на підприємстві. Запропоновано схеми інтегрованої та неінтегрованої маркетингової організаційної структури.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР) + У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616160 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського