Гончарук Я. А. Маркетинг : Навч. посіб. у тестах / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 314 c. - Бібліогр.: с. 307-313. - укp.Наведено тести з маркетингу щодо його змісту та соціально-економічної спрямованості, практичної діяльності фірм, організацій в суспільстві, управління маркетингом, маркетингового середовища фірми, прогнозування продажу в маркетинговій діяльності, інформаційних систем та маркетингових досліджень, кон'юнктури товарних ринків, поведінки споживачів, сегментації ринку, маркетингової стратегії продукту, ціни, розповсюдження, просування товару, планування маркетингу, його контролю і ревізії. Представлены тесты по маркетингу относительно его содержания и социально-экономической направленности, практической деятельности фирм, организаций и в обществе, управления маркетингом, маркетинговой среды фирмы, прогнозирования продажи в маркетинговой деятельности, информационных системах и маркетинговых исследованиях, конъюнктуры в деятельности предприятий, поведения потребителей, сегментации рынка, стратегии продукта, цены, распространения, продвижения товара, планирования маркетинга, его контроля и ревизии. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)
Шифр НБУВ: ВА627819 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|