Бебик В. М. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг : Навч.-метод. посіб. / В. М. Бебик; Міжрегіон. Акад. упр. персоналом (МАУП). - К., 2001. - 214 c. - Бібліогр.: с. 212-213. - укp.Викладено засади проведення виборчих кампаній за умов цивілізованого демократичного змагання за політичну владу. Визначено зміст понять ресурсів влади, політичних технологій і систем, маркетингу. Висвітлено функції політичних систем, режимів і комунікацій. У контексті виборювання влади розглянуто типи лідерства. Проаналізовано вибори як процедуру формування владних структур, з'ясовано їх роль у суспільному житті. Визначено типи виборчих систем, зокрема мажоритарних, пропорційних, змішаних і куріальних, наведено організаційно-політичні та спеціальні елементи стратегії виборчої кампанії. Викладено засоби політичної комунікації, розглянуто особливості політичної телевізійної режисури, а також організації зв'язків з громадськістю. Індекс рубрикатора НБУВ: У549:Фя73 + У9(4УКР)49:Фя73 + С5*666*332.6*4я73 + Ф038я73 + Х805.26 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА618908 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|