Рибакова О. В. Методологічні аспекти маркетингових досліджень продовольства на регіональному рівні / О. В. Рибакова // Наук. вісн. Нац. аграр. ун-ту. - 2001. - Вип. 44. - С. 45-47. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Зазначено, що відсутність універсальної системи та програми маркетингу в агропромисловому комплексі України потребує розробки методичних засад здійснення дослідної та стратегічної функції маркетингу. Наведено основні методи та напрямки використання методики маркетингових досліджень регіонального продовольчого ринку.
Шифр НБУВ: Ж69836Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"