Модель середньої фізичної освіти в умовах переходу на 12-річний термін навчання / ред.: О. В. Сергєєв. - Кам'янець-Поділ., 2001. - 217 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 7). - укp.
Висвітлено методологічні особливості розробки і реалізації спецкурсу "Інноваційні технології навчання фізики в середній школі". Проаналізовано структуру і технологію створення електронного посібника з астрономії "Сонячна система". Розглянуто особливості структури вивчення фізики у 12-річній школі. Запропоновано сучасну модель інтерактивного навчання. Визначено ергономічні чинники особистісно-орієнтованого освітнього процесу. Наведено історико-генетичний підхід до інтеграції в методиці розв'язання фізичних задач. Охарактеризовано систему методологічних знань як засіб і продукт творчої діяльності. Наведено напрями реалізації міжпредметних зв'язків у процесі вивчення основ безпеки життєдіяльності. Розкрито концептуальні засади розвитку навчально-пізнавальної діяльності школярів у процесі вивчення основ наук. Викладено деякі аспекти технології засвоєння навчальної інформації учнями.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"