Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2001. - 200 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 4). - укp.
Висвітлено теоретичні засади формування навчальної мотивації студентів. Проаналізовано концептуальні моделі післядипломного навчання соціальних працівників і педагогів. Описано дидактику та нові технології навчання. Досліджено проблему формування професійної відповідальності майбутніх вчителів. Розглянуто педагогічні умови набуття естетичного досвіду молодших школярів. Розкрито психологічні засади педагогічної науки.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"