Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2001. - 240 с. - (Психол.-пед. науки; N 2). - укp.Висвітлено теоретичні та практичні аспекти оцінювання музично-освітніх досягнень учнів на уроці музики. Проаналізовано педагогічні проблеми даного процесу, запропоновано методику оцінювання вмінь учнів за 12-бальною шкалою. Розкрито сутність акмеології як науки про найвищі досягнення людини у професійній діяльності, розглянуто процес її становлення та можливості застосування акмеологічного підходу до формування творчої особистості у різні вікові періоди. Описано зовнішні чинники розвитку освіти, а саме: науково-технічного поступу, інтенсифікації явищ глобалізації та розвитку інформаційних суспільств. Особливу увагу приділено впливу науково-технічної та інформаційної революції на модель одержання знань, кваліфікацій та креативності людей. Освещены теоретические и практические аспекты оценивания музыкально-образовательных достижений учеников на уроке музыки. Проанализированы педагогические проблемы данного процесса, предложена методика оценивания учеников по 12-бальной шкале. Раскрыта сущность акмеологии как науки о наивысших достижениях человека в профессиональной деятельности, рассмотрен процесс ее становления и возможности применения акмеологического подхода к формированию творческой личности в разные возрастные периоды. Описаны внешние факторы развития образования: научно-технического прогресса, интенсификации явлений глобализации и развития информационных обществ. Особое внимание уделено влиянию научно-технической и информационной революции на модель получения знаний, квалификации и креативности людей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|