Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 162 с. - (Педагогіка; Вип. 3). - укp.Висвітлено функції, структуру та класифікацію методів екологічної освіти учнів у позашкільних закладах. Запропоновано особистісно-орієнтовний підхід у освітньо-виховній роботі навчального дошкільного закладу. Описано особливості ступеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти, особливості профорієнтаційної роботи з учнями у позашкільних закладах технічного профілю. Розкрито психолого-педагогічні аспекти профорієнтаційної роботи у міжшкільних навчально-виробничих комбінатах. Освещены функции, структура и классификация методов экологического образования учеников в внешкольных заведениях. Предложен личностно-ориентированный подход в образовательно-воспитательной работе учебного дошкольного заведения. Описаны особенности уровневой подготовки педагогов начального звена образования, особенности профориентационной работы с учениками в внешкольных заведениях технического профиля. Раскрыты психолого-педагогические аспекты профориентационной работы в межшкольных учебно-производственных комбинатах. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю9я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|