Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 170 с. - (Педагогіка; Вип. 4). - укp.Висвітлено критерії та рівні гуманізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи. Розкрито теоретичні засади підготовки майбутніх педагогів до організації самовиховання школярів. Описано особливості планування процесу підготовки вчителів початкових класів до роботи з фізичного виховання. Розглянуто педагогічні умови підвищення ефективності процесу особистісного самовираження старшокласників. Викладено психолого-педагогічні аспекти культури міжособистісного спілкування старшокласників у їх підготовці до сімейного життя. Висвітлено тенденції розвитку загальнотехнічної підготовки учнівської молоді у системі ступеневої освіти. Охарактеризовано стан викладання іноземних мов у загальноосвітніх школах України на початку ХХ ст. Розкрито можливості використання сучасних комп'ютерних технологій у навчанні іноземних мов у вищих закладах освіти країни. Проведено теоретичний аналіз змісту поняття ефективності навчання студентів. Описано механізми формування інноваційної політики в державі. Розглянуто актуальні проблеми фінансування освіти та науки в Україні. Освещены критерии и уровни гуманизации учебно-воспитательного процесса общеобразовательной школы. Раскрыты теоретические основы подготовки будущих педагогов к организации самовоспитания школьников. Описаны особенности планирования процесса подготовки учителей начальных классов к работе по физическому воспитанию. Рассмотрены педагогические условия повышения эффективности процесса личностного самовыражения старшеклассников. Изложены психолого-педагогические аспекты культуры межличностного общения старшекласников в их подготовке к семейной жизни. Освещены тенденции развития общетехнической подготовки ученической молодежи в системе образования. Охарактеризовано состояние преподавания иностранных языков в общеобразовательных школах Украины в начале ХХ в. Раскрыты возможности использования современных компьютерных технологий в обучении иностранным языкам в высших учебных заведениях образования страны. Проведен теоретический анализ содержания понятия эффективности обучения студентов. Описаны механизмы формирования инновационной политики в государстве. Рассмотрены актуальные проблемы финансирования образования и науки в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж68937/Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|