РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000052263<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Семеняк И. В. 
Общий курс маркетинга : Учеб. пособие для студ. экон. фак. / И. В. Семеняк; Харьк. нац. ун-т им. В.Н.Каразина. - Х. : Книж. реклам. агентство "РА", 2000. - 344 c. - рус.

Рассмотрен маркетинг как экзотерическая категория. Освещены основные принципы, функции и структура маркетинга. Приведены характеристики основных составляющих маркетинговой политики - товарной, сбытовой, ценовой, коммуникативной. Проанализированы возможности важнейших инструментов маркетинговых исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА621243 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського