Кононенко П. Освіта ХХІ століття: філософія родинності / П. Кононенко, Т. Кононенко. - К. : АртЕк, 2001. - 239 c. - укp.Розглянуто проблеми, перспективи освітнього процесу в органічному зв'язку зі становленням України як нового типу держави: суверенної, правової, демократичної, соборної. Особливу увагу приділено творенню гуманістичної, правової, демократичної, національної школи, вітчизняному (від В.Мономаха до Г.Сковороди, Т.Шевченка, Г.Ващенка, В.Сухомлинського) та зарубіжному досвіду, який співвідносний з принципами народної педагогіки - філософією родинності як філософією гармонійного розвитку людини, сім'ї, народу. Рассмотрены проблемы, перспективы образовательного процесса в органической связи с созиданием Украины как нового типа государства: суверенного, правового, демократического, соборного. Особое внимание уделено созданию гуманистической, правовой, демократической, национальной школы, отечественному (от В.Мономаха до Г.Сковороды, Т.Шевченка, Г.Ващенка, В.Сухомлинского) и зарубежному опыту, который соотносительный с принципами народной педагогики - с философией родственности как философией гармонического развития человека, семьи, народа. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч33(4УКР) + Ю252:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА622856 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|