Гогуля О. П. Особливості маркетингової діяльності на ринку свинини / О. П. Гогуля // Наук. вісн. Нац. аграр. ун-ту. - 2001. - Вип. 44. - С. 153-157. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.
Висвітлено особливості маркетингового підходу до виробничо-збутової та комерційної діяльності сільськогосподарських підприємств. Розглянуто проблеми ринку свинини та необхідність застосування маркетингових методів і засобів.
Шифр НБУВ: Ж69836Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"