Даниленко Л. І. Оцінювання та відбір педагогічних інновацій: теоретико-прикладний аспект : Наук.-метод. посіб. / Л. І. Даниленко, Л. В. Буркова, Н. Ф. Федорова, В. І. Довбищенко, В. П. Чудакова. - К. : Логос, 2001. - 185 c. - Бібліогр.: с. 178-182. - укp.Розкрито зміст основних понять освітньої інноватики, зокрема, педагогічної інновації, інноваційної діяльності закладів освіти, інноваційного проекту й освітніх технологій. Визначено умови здійснення інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти. Запропоновано класифікацію педагогічної інновації за різними ознаками. Наведено параметрально-показникову модель оцінювання педагогічних інноваційних технологій. Визначено основні підходи та принципи відбору педагогічно доцільних інновацій для системи загальної середньої освіти. Вміщено словник термінів з педагогічної інноватики. Раскрыто содержание основных понятий инновации в системе образования, в частности, педагогической инновации, инновационной деятельности заведений образования, инновационного проекта и образовательных технологий. Определены условия осуществления инновационной деятельности в системе общего среднего образования. Предложена классификация педагогической инновации по различным признакам. Приведена параметрально-показательная модель для оценки педагогических инновационных технологий. Определены основные подходы и принципы отбора педагогически целесообразных инноваций для системы общего среднего образования. Помещен словарь терминов по педагогической инноватике. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01р
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА625823 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|