Педагогіка : Навч. посіб. / ред.: З. Н. Курлянд; упоряд.: І. М. Богданова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2001. - 356 c. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.Розкрито предмет і завдання педагогіки, методи педагогічних досліджень, головні закономірності розвитку, вікові та індивідуальні особливості розвитку дитини. Розглянуто загальні положення теорії навчання: дидактичні основи процесу навчання, закономірності, принципи, методи та засоби навчання, види і форми його організації згідно з концепцією національного виховання. Особливу увагу приділено моральному вихованню та самовихованню, патріотичному вихованню та особливостям формування культури міжнаціональних відносин, роботі з обдарованими дітьми та "важкими" підлітками. Висвітлено основні напрямки роботи класного керівника, проаналізовано його провідну роль у розвитку дитячого самоврядування. Розкрито теоретичні засади управління загальною середньою освітою в Україні. Досліджено питання педагогічної культури стародавньої Греції та Риму, освіти та виховання в епоху середньовіччя та Відродження, педагогічних поглядів просвітян Нового часу. Акцентовано увагу на питаннях розвитку української педагогічної думки з часів Київської Русі до середини 1930-х рр. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА614031 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|