Педагогічні новації столичної освіти: теорія і практика : Наук.-метод. щорічник / ред.: Л. М. Ващенко, Б. М. Жебровський; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України та ін.. - К., 2001. - 338 с. - укp.
Розглянуто проблеми теорії та практики інноваційної роботи столичної освіти. Проаналізовано роль і значення проекту "школа - родина" в розвитку української національної освіти. Запропоновано інтегративний підхід до формування в учнів художньої картини світу. Охарактеризовано інноваційну політику як динамічну систему управління освітою.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"