РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000053649<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Крикавський Є. В. 
Промисловий маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2001. - 334 c. - Бібліогр.: с. 333-335. - укp.

На підставі вивчення системи маркетингу викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством. Висвітлено сутність помислового маркетингу, наведено характеристику його об'єктів і суб'єктів. Розглянуто специфіку проведення промислових маркетингових досліджень, а також особливості прогнозування попиту на товари промислового призначення (ТПП). Наведено принципи моделювання поведінки організації-споживача, розглянуто особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення. Розглянуто роль цінового фактора у стратегії промислового підприємства. Наведено особливості комунікаційної політики на ринку ТПП, маркетингової товарної політики, визначено фактори конкурентоспроможності ТПП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-1(4УКР) + У9(4УКР)300-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського