Крикавський Є. В. Промисловий маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2001. - 334 c. - Бібліогр.: с. 333-335. - укp.На підставі вивчення системи маркетингу викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством. Висвітлено сутність помислового маркетингу, наведено характеристику його об'єктів і суб'єктів. Розглянуто специфіку проведення промислових маркетингових досліджень, а також особливості прогнозування попиту на товари промислового призначення (ТПП). Наведено принципи моделювання поведінки організації-споживача, розглянуто особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення. Розглянуто роль цінового фактора у стратегії промислового підприємства. Наведено особливості комунікаційної політики на ринку ТПП, маркетингової товарної політики, визначено фактори конкурентоспроможності ТПП. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-1(4УКР) + У9(4УКР)300-211.1я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА616958 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|