РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000053897<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Джефкінс Ф.  
Реклама = Advertising : Практ. посіб. / Ф. Джефкінс; ред.: Д. Ядін; Пер.: О. О Чистякова. - 4-е вид. - К. : "Знання", 2001. - 455 c. - Бібліогр.: с.439-440. - укp.

Наведено інформацію з питань організації реклами, ринків збуту продукції. Висвітлено основні складові рекламної кампанії. Охарактеризовано типи рекламної діяльності: масову рекламу або рекламу, орієнтовану на масового споживача, індустріальну, торговельну, роздрібну, фінансову та кадрову. Проаналізовано основні засоби реклами: пресу, радіо, телебачення, зокрема альтернативне, кіно, зовнішню рекламу та рекламу на транспорті. Розглянуто правові та етичні аспекти рекламної справи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1-803.2я73(4ВЕЛ) + У9(4ВЕЛ)421-803.2я73 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА615052 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського