Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч.-метод. посіб. для самостійн. вивчення дисципліни / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 200 c. - Бібліогр.: с. 200. - укp.Висвітлено сутність та завдання рекламної діяльності. Розкрито суть понять рекламного менеджменту, товару, ринку, рекламних засобів і звернень. Наведено основні класифікаційні ознаки реклами, розглянуто організаційну структуру рекламного процесу. Проаналізовано процес прийняття рішень про проведення рекламної кампанії. Розглянуто особливості визначення ефективності рекламної кампанії, а також використання засобів масової інформації. Визначено психологічні фактори комунікативних цілей реклами, наведено розрахунок ефективності її носіїв. Вміщено методичні вказівки до виконання завдань з використанням комп'ютерів, а також критерії оцінювання знань студентів. Освещены сущность и задания рекламной деятельности. Раскрыто содержание понятий рекламного менеджмента, товара, рынка, рекламных способов и обращений. Приведены основные классификационные признаки рекламы, рассмотрена организационная структура рекламного процесса. Проанализирован процесс принятия решений о проведении рекламной кампании. Рассмотрены особенности определения эффективности рекламной кампании, а также использования средств массовой информации. Определены психологические факторы коммуникативных целей рекламы, приведен расчет эффективности ее носителей. Помещены методические указания для выполнения заданий с использованием компьютеров, а также критерии оценивания знаний студентов. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81я73-5
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА627836 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|