Чудна Р. В. Сенситивні періоди в адаптивному фізичному вихованні / Р. В. Чудна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 14. - С. 14-20. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Обгрунтовано провідну роль рівня розвитку функцій систем аналізаторів (сенсорного тренування) у процесі психомоторного розвитку людини і встановлення оберненопропорційних залежностей між процесами росту й адаптації. Зроблено висновок, що сенситивний період рухової активності в адаптивному фізичному вихованні притаманний дітям віком до 5 років. Определена ведущая роль уровня развития функций систем анализаторов (сенсорной тренировки) в процессе психомоторного развития человека и установления обратнопропорциональных отношений между процессами роста и ценой адаптации. Обосновано, что сенситивным периодом развития двигательной активности в адаптивном физическом воспитании является возраст до 5 лет. The determination of the leading role of development of analyser's system functions (sensory training) in the process of man's psychomotor maturation and ascertainment of the inverse correlation between the processes of development and value of adaptation draw a conclusion that the sensitive period of motor activity development in adaptive physical education is age under 5 years. Ключ. слова: фізичне виховання, здоров'я, адаптація Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|