Романенко С. А. Символіка кольору в системі образів Максиміліана Волошина / С. А. Романенко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Х., 2002. - № 1. - С. 75-80. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Досліджено особливості бачення світла та кольору М.Волошиним, який пізнав реальність духовної символіки, втіленої у готичних вітражах давніх київських мозаїк та іконах. Зазначено, що у пейзажах художника немає зображення людини, але в них присутній "духовний автопортрет" митця, його світосприйняття. Перевтілене духовне єство Волошина постає у гармонійних живописних і поетичних образах картини прекрасного світу. Отмечено, что видения света и цвета М.Волошиным было необыкновенное. Он познал реальность духовной символики света и цвета, воплощенных в готических витражах давних киевских мозаик и древних иконах. Показано, что в пейзажах художника нет изображения человека, но в них присутствует "духовный автопортрет" автора, его мировосприятия. Его перевоплощенное духовное естество предстает перед нами в гармонических живописных и поэтических образах картины прекрасного мира. Visions of light and colour Volochin was unusual. It has learnt a reality of spiritual symbolics of light and colour embodied in gothic stained-glass window of old Kiev mosaics and ancient icons. In landscapes Volochin there is no image of the man. But at them there is " a spiritual auto portrait " of the author, it universe. It reincarnate a spiritual nature presented to us in harmonic picturesque and poetic images of a picture of the perfect world. Ключ. слова: колір, мистецтво, історія, образ Індекс рубрикатора НБУВ: Щ140.5 + Щ146.63(4Рос)6-8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|