![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000054489<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Резнік В. С. Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності / В. С. Резнік; Поділ. держ. аграр.-техн. акад. - Кам'янець-Поділ. : "Абетка-НОВА", 2001. - 219 c. - Бібліогр.: 205 назв. - укp.Висвітлено питання теоретичного забезпечення проведення маркетингових досліджень поведінки покупців. Запропоновано новий підхід до аналізу даної проблеми, який полягає у зміщенні акцентів на теоретико-концептуальні моделі досліджуваного об'єкта. Проаналізовано і систематизовано поширені у світовій практиці маркетингу основні зразки теоретико-концептуального моделювання поведінки покупців та їх теоретичного підгрунтя. З урахуванням вітчизняних розробок розкрито концептуальні засади диспозиційного моделювання поведінки покупців. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.1 + С5*676.18*333.43 + У010.322
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА615054 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|