РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000054489<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Резнік В. С. 
Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності / В. С. Резнік; Поділ. держ. аграр.-техн. акад. - Кам'янець-Поділ. : "Абетка-НОВА", 2001. - 219 c. - Бібліогр.: 205 назв. - укp.

Висвітлено питання теоретичного забезпечення проведення маркетингових досліджень поведінки покупців. Запропоновано новий підхід до аналізу даної проблеми, який полягає у зміщенні акцентів на теоретико-концептуальні моделі досліджуваного об'єкта. Проаналізовано і систематизовано поширені у світовій практиці маркетингу основні зразки теоретико-концептуального моделювання поведінки покупців та їх теоретичного підгрунтя. З урахуванням вітчизняних розробок розкрито концептуальні засади диспозиційного моделювання поведінки покупців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.1 + С5*676.18*333.43 + У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА615054 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського