РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000054656<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Белошапка В. А. 
Стратегическое управление и маркетинг в практике фармацевтических фирм : Учеб. изд. / В. А. Белошапка, Г. В. Загорий, В. А. Усенко; ред.: В. А. Белошапка; Междунар. ин-т бизнеса. - К. : РИА "Триумф", 2001. - 361 c. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Рассмотрены теоретические и практические вопросы стратегического управления и маркетинга в фармацевтических фирмах. Представлены основные идеи концепции стратегического управления, методы стратегического анализа, инструменты разработки и реализации корпоративных, конкурентных и маркетинговых стратегий фармацевтических фирм. Освещены специфические факторы анализа макросреды фармацевтического бизнеса, ключевые факторы успеха на фармацевтических рынках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА613476 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського