РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000055100<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литвин А. Т. 
Технология маркетинга в физкультурно-оздоровительных центрах / А. Т. Литвин // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 9. - С. 78-82. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто технологію здійснення маркетингової діяльності у фізкультурно-оздоровчих центрах, охарактеризовано особливості цільового маркетингу, рекламу фізкультурно-оздоровчих послуг. Наведено рекомендації маркетологам фізкультурно-оздоровчих центрів по роботі з державними органами влади.

Рассмотрена технология осуществления маркетинговой деятельности в физкультурно-оздоровительных центрах, дана характеристика целевого маркетинга, рекламы физкультурно-оздоровительных услуг, а также рекомендации руководству и маркетологам физкультурно-оздоровительных центров по работе с государственными органами власти.

The marketing technology in the recreation clubs is examined in the article. The target marketing and advertising of the recreating services are characterized by the author. Leaders and marketers were given practical recommendations concerning makingbusiness with the governmental structures.


Ключ. слова: маркетинг, целевой маркетинг, продажа, реклама, физкультурно-оздоровительная услуга
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4Укр)79к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського