Карпенко О. О. Трансформація підручника в соціально-культурному розвитку суспільства / О. О. Карпенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 21. - С. 50-59. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто трансформацію підручника як феномену одного з елементів системи засобів освіти в розвитку суспільства в аспекті соціокультурного підходу. Визначено шість періодів у його розвитку, з акцентом на зміні його ознак: форми, змісту, структури, оформлення, призначення, місця в системі засобів освіти. Рассмотрена трансформация учебника как феномена одного из элементов системы средств образования в развития общества с точки зрения социокультурного подхода. Определены шесть условных периодов его развития, акцентировано внимание на изменении его признаков: формы, содержания, структуры, оформления, назначения, места в системе средств образования. The transformation of the textbook as phenomenon of a system of education tools in society developmentis consideredon the basis of a social and cultural approach. Six conditional periods in its development is determinated, taking into consideration ofmodification of its attributes: forms, content, design, structure, purpose, place in an education system. Ключ. слова: підручник, ознаки, соціально-культурний розвиток суспільства, періоди, засоби освіти, система освіти Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|