Литвин А. Т. Ценообразование спортивно-оздоровительных услуг как составная часть эффективного маркетинга / А. Т. Литвин // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2002. - № 3. - С. 3-8. - Библиогр.: 4 назв. - рус.Розглянуто стратегію ціноутворення спортивно-оздоровчих послуг, охарактеризовано основні фактори, що впливають на цей процес. Запропоновано географію цінової політики спортивних клубів Росії та України, зокрема, фітнес-центру "Олімпійський стиль" при Національному університеті фізичного виховання та спорту України. Рассмотрена стратегия ценообразования спортивно-оздоровительных услуг, охарактеризованы основные факторы, влияющие на этот процесс, представлена география ценовой политики спортивных клубов России и Украины, в том числе фитнесс-центра "Олимпийский стиль" при Национальном университете физического воспитания и спорта Украины. The major factors influencing to this process are described. The geography of the price policy of sports clubs of Russia and Ukraine, including fitness-centre "Olympic style" of the National university of physical education and sports of Ukraine, is represented. Ключ. слова: спортивно-оздоровительная услуга, ценообразование, фитнесс-центр Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4Укр)79к94 + Ч514(4Рос)77к94 + Ч511.492к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|