Вісник Прикарпатського університету / ред.: В. В. Грещук. - Івано-Франківськ : Плай, 2002. - 208 с. - (Педагогіка; Вип. 7). - укp.Висвітлено деякі шляхи вдосконалення вищої педагогічної освіти. Розкрито методологічні передумови професійного становлення особистості. Описано динаміку стимулювання школярів як складову процесу гуманізації освіти. Проведено дослідження навчального процесу в школі з метою оптимізації змісту професійного самовдосконалення вчителів. Проаналізовано співвідношення національних і загальнолюдських цінностей у контексті завдань національного виховання. Розглянуто особливості соціального розвитку особистості у підлітковому віці. Охарактеризовано роль читанок у формуванні національної свідомості української дитини у другій половині ХІХ - першій третині ХХ ст. Освещены некоторые пути усовершенствования высшего педагогического образования. Раскрыты методологические предпосылки профессионального становления личности. Описана динамика стимулирования школьников как составляющая часть процесса гуманизации образования. Приведены результаты исследования учебного процесса в школе как условие оптимизации содержания профессионального самоусовершенствования учителей. Проанализированы соотношения национальных и общечеловеческих ценностей в контексте заданий национального воспитания. Рассмотрены особенности социального развития личности в подростковом возрасте. Охарактеризовано роль чтения в формировании национального сознания украинского ребенка во второй половине ХІХ - первой трети ХХ вв. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж68932/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|