Вісник Тернопільської академії народного господарства. Вип. 5 / ред.: З. В. Гуцайлюк. - Т. : Екон. думка, 2002. - 228 с. - укp.Висвітлено проблеми маркетингу за умов трансформації підприємства. Наведено маркетингове обгрунтування пріоритетів інвестиційної діяльності підприємства на основі визначення стратегічних зон господарювання. Запропоновано системний підхід до класифікатора функцій і завдань маркетингу. Описано особливості стратегії банківського маркетингу за умов стабілізації та розвитку банківської системи України. Розкрито деякі аспекти впровадження стратегічного маркетингового планування на вітчизняних підприємствах, передумови і причини побудови та реалізації стратегії диверсифікації. Розглянуто маркетинг персоналу як основу механізму управління на ринку робочої сили. Освещены проблемы маркетинга в условиях трансформации предприятия. Приведено маркетинговое обоснование приоритетов инвестиционной деятельности предприятия на основе определения стратегических зон хозяйствования. Предложен системный подход к классификатору функций и заданий маркетинга. Описаны особенности стратегии банковского маркетинга в условиях стабилизации и развития банковской системы Украины. Раскрыты некоторые аспекты внедрения стратегического маркетингового планирования на отечественных предприятиях, предпосылки и причины построения и реализации стратегии диверсификации. Рассмотрен маркетинг персонала как механизм управления на рынке рабочей силы. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР) я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69632 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|