Окса М. М. Вузівська лекція як структурна одиниця вивчення загальнопедагогічних дисциплін / М. М. Окса // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 12. - С. 44-50. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто інваріант лекції за рахунок якого досягається розвантаження теми, розділу, засвоєння навчального матеріалу укрупненими блоками, з'являється можливість простежити логічні причинно-наслідкові зв'язки, проводити порівняння та протиставлення, відкривається шлях до творчості. Рассмотрен инвариант лекции за счет, которого достигается разгрузка темы, раздела, усвоение учебного материала укрупнёнными блоками, возникает возможность проследить логические причинно-следственные связи, проводить сравнения и противопоставления, открывается путь к творчеству. The invariant of the lection is considered. It helps to discover the subject or section, to learn the material with enlarged blocks. There comes the possibility to retrace the logical causal end effective relationships, to carry out the comparison andopposition? to open the way to creativity. Ключ. слова: інваріант лекції, лекційно-семінарська система, розумова діяльність студентів Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|