Гімназія на порозі XXI століття : Наук.-метод. посіб. / ред.: В. І. Сафулін; Укр. гімназія "Троєщина" м.Києва. - 2-е вид. - К. : Знання України, 2002. - 210 c. - укp.Висвітлено досвід гімназії "Троєщина" щодо розробки моделі діяльності інформаційно-розвивального типу, базою якої є уявлення про дитину як творчу особистість, що розвивається продуктивно в широкому інформаційному та духовному просторі. Розглянуто українознавство як методологічну основу вивчення української мови та літератури в навчальному закладі нового типу. Наведено план-конспект інтегрованого уроку з біології та географії. Проаналізовано особливості планування навчального матеріалу на уроках фізичної культури, запропоновано комунікативний метод навчання англійської мови як домінуючий в роботі з обдарованими дітьми. Освещен опыт гимназии "Троещина" по разработке модели деятельности информационно-развивающего типа, базирующейся на представлении о ребенке как творческой личности, развивающейся продуктивно в широком информационном и духовном пространстве. Рассмотрено украиноведение как методологическую основу изучения украинского языка и литературы в учебном заведении нового типа. Приведен план-конспект интегрированного урока по биологии и географии. Проанализированы особенности планирования учебного материала на уроках физической культуры, предложен коммуникативный метод обучения английскому языку как доминирующий в работе с талантливыми детьми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА631130 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|