Коробов Є. Т. Дидактичні основи засвоєння навчальної інформації : Навч. посіб. / Є. Т. Коробов, І. В. Распопов; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2002. - 64 c. - Бібліогр.: с. 60-62. - укp.Розкрито суть та специфіку процесу розуміння, а також його поняття. Визначено психологічні, дидактичні, лінгвістичні, логічні та фізіологічні причини його виникнення. Наведено діагностичні прийоми перевірки правильності розуміння (або встановлення факту нерозуміння). Висвітлено вирішення проблеми розуміння навчальної інформації. Запропоновано методику для забезпечення її кращого засвоєння. Раскрыто содержание и специфика процесса понимания, а также его понятия. Определены психологические, дидактические, лингвистические, логические и физиологические причины его возникновения. Приведены диагностические приемы проверки правильности понимания (або установления факта непонимания). Освещены проблемы решения понимания учебной информации. Предложена методика для обеспечения ее лучшего усвоения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.4я7 + Ю984.030.2-353я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА634137 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|