Чмут Т. К. Етика ділового спілкування : Навч. посібник / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 3-є вид., стер.. - К. : Вікар, 2003. - 223 c. - (Сер. Вища освіта ХХІ ст.). - укp.Висвітлено етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування, розкрито складові, що формують його культуру. Розглянуто спілкування як особливий вид творчої діяльності людини та загальнолюдську цінність. Запропоновано практичні поради, які дають можливість краще пізнати себе та інших людей, внести відповідні корективи у свою поведінку і поведінку осіб, які спілкуються. Визначено моральні передумови ділового спілкування. Освещены этические нормы и психологические механизмы делового общения, раскрыты составные, которые формируют его культуру. Рассмотрено общение как особый вид творческой деятельности человека и общечеловеческую ценность. Предложены практические советы, помогающие лучше познать себя и других людей, внести соответствующие коррективы в своё поведение и поведение лиц, которые общаються. Определены моральные предпосылки делового общения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11 я73 + Ю953.41 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА640975 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|