РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000058699<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гутиря І. І. 
Журналістський маркетинг : Тексти лекцій для студ. Ін-ту журналістики / І. І. Гутиря; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2003. - 41 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано роль маркетингу у зміцненні фінансової бази редакції сучасної української газети. Розглянуто періодичне видання як комерційне підприємство. Описано принципи журналістського маркетингу. Викладено творчі та економічні аспекти маркетингового комплексу, висвітлено джерела його фінансування.

Проанализирована роль маркетинга в укреплении финансовой базы редакции современной украинской газеты. Рассмотрено периодическое издание как коммерческое предприятие. Описаны принципы журналистского маркетинга. Изложены творческие и экономические аспекты маркетингового комплекса, освещены источники его финансирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.1я73

Шифр НБУВ: Р98833 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського