Гутиря І. І. Журналістський маркетинг : Тексти лекцій для студ. Ін-ту журналістики / І. І. Гутиря; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2003. - 41 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Проаналізовано роль маркетингу у зміцненні фінансової бази редакції сучасної української газети. Розглянуто періодичне видання як комерційне підприємство. Описано принципи журналістського маркетингу. Викладено творчі та економічні аспекти маркетингового комплексу, висвітлено джерела його фінансування. Проанализирована роль маркетинга в укреплении финансовой базы редакции современной украинской газеты. Рассмотрено периодическое издание как коммерческое предприятие. Описаны принципы журналистского маркетинга. Изложены творческие и экономические аспекты маркетингового комплекса, освещены источники его финансирования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.1я73
Шифр НБУВ: Р98833 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|