Соболев А. В. Интеграция маркетинга и дизайна в контексте развития национальной модели дизайна / А. В. Соболев // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 273-275. - рус.Розглянуто інтеграцію дизайну та маркетингу, що є необхідним фактором для розвитку національної моделі дизайну, яка на сьогодні знаходиться на стадії активної розробки та пошуку найбільш довершеної структури. Рассмотрена интеграция дизайна и маркетинга, что является необходимым фактором для развития национальной модели дизайна, которая в настоящие время находится на стадии активной разработки и поиска наиболее совершенной структуры. The integration of design and marketing is the necessary factor for development of national model of design, which in the present time is at a stage of active development and searching of the perfect frame. Ключ. слова: дизайн, национальная модель, интеграция маркетинга и дизайна Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129.05-17 + Ж182 + У9(4Укр)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|