П'ятакова Г. П. Інтерактивні методики та специфіка їх застосування у вищій школі : Метод. посіб. для студ. та магістрантів гуманіт. спец. / Г. П. П'ятакова, О. Л. Глотов; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. Лаб. славіст. та методол. студій. - Т., 2002. - 21 c. - (Studia Methodologica; Дод. № 4). - Бібліогр.: с. 19-20. - укp.Розглянуто історію виникнення інтерактивних методик, а також методики групової роботи - дискусій, турнірів, диспутів, дебатів, брейнстормингів, а також роботу в малих групах. Запропоновано модель синектики - групового вирішення проблем за допомогою метаморфічного мислення. Визначено правила дискусії, проаналізовано етапи дидактичної гри. Наведено кейс-метод, а також методи портфоліо, проектів. Визначено типи практичних занять. Розглянуто переваги та недоліки, що виникають під час застосування інтерактивних методик. Рассмотрены история возникновения интерактивных методик, а также методики групповой работы - дискуссии, турниры, диспуты, дебаты, брейнсторминги, работа в малых группах. Предложена модель синектики - группового решения проблем с помощью метаморфического мышления. Определены правила дискуссии, проанализированы этапы дидактической игры. Приведены кейс-метод, а также методы портфолио, проектов. Определены типы практических занятий. Рассмотрены преимущества и недостатки, возникающие при использовании интерактивных методик. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч486
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р95625 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|