Жаворонкова Г. В. Інформаційне підприємництво: інновації, консалтинг, маркетинг / Г. В. Жаворонкова; Нац. авіац. ун-т. - К., 2003. - 366 c. - Бібліогр.: 265 назв. - укp.Висвітлено стан формування інформаційного і консалтингового ринків України, їх правове забезпечення, а також особливості становлення віртуального ринку, який передбачає всебічне використання мережі Internet. Проаналізовано тенденції розвитку інформаційно-консультаційної системи агропромислового комплексу в Україні та за кордоном. Значну увагу приділено розгляду основ консалтингового підприємництва та організаційно-економічного механізму функціонування консалтингової фірми, її поведінки на ринку, особливостей маркетингу консалтингових послуг. Освещены состояние формирования информационного и консалтингового рынков Украины, их правовое обеспечение, а также особенности становления виртуального рынка, предусматривающего всестороннее использование сети Internet. Проанализированы тенденции развития информационно-консультационной системы агропромышленного комплекса в Украине и за рубежом. Значительное внимание уделено рассмотрению основ консалтингового предпринимательства и организационно-экономического механизма функционирования консалтинговой фирмы, её поведения на рынке, особенностей маркетинга консалтинговых услуг. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)390 + У9(4УКР)293.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА641703 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|