Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг : Навч. посіб. / Л. Ф. Єжова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 560 c. - Бібліогр.: с. 483-489. - укp.Висвітлено теорію та практику маркетингу західних і вітчизняних суб'єктів інформаційної діяльності. Проаналізовано його особливості в інформаційному виробництві, а також на інформаційному ринку. Обговорено типи маркетингової інформації, маркетингові інформаційні системи. Наведено економіко-математичні методи та моделі в маркетингу, зокрема, управління товарними запасами, прогнозування купівельного попиту. Розглянуто сутність розподільної та рекламно-збутової політики інформаційної фірми. Запропоновано класифікацію апаратних засобів, програмних продуктів, Internet-послуг. Проаналізовано особливості дослідження ринку маркетингових і консалтингових послуг, а також ціноутворення на ринку консалтингових послуг. Наведено вимоги до програмних засобів маркетингу. Освещены теория и практика маркетинга западных и отечественных субъектов информационной деятельности. Проанализированы его особенности в информационном производстве, а также на информационном рынке. Обсуждены типы маркетинговой информации, предложены маркетинговые информационные системы. Приведены экономико-математические методы и модели в маркетинге, в частности, управления товарными запасами, прогнозирования покупательского спроса. Рассмотрена сущность распределительной и рекламно-сбытовой политики информационной фирмы. Предложены классификации аппаратных средств, программных продуктов, Internen-услуг. Проанализированы особенности исследования рынка маркетинговых и консалтинговых услуг, а также ценообразования на рынке консалтинговых услуг. Приведены требования к программным средствам маркетинга. Індекс рубрикатора НБУВ: У549:Ч23я73 + З81,0я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА632614 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|