Генсон М. Е. Керування освітою та організаційна поведінка / М. Е. Генсон. - Л. : Літопис, 2002. - 378 c. - (Освіта). - укp.Викладено основні моделі організаційної поведінки освітніх керівників. Розглянуто типові ролі шкільного директора. Проаналізовано специфічні проблеми в керуванні освітою та можливі шляхи їх подолання. Описано теорії відкритих систем та школи, невизначеності, провідництва в непередбачуваних обставинах, пізнавальних ресурсів, змісту мотивації, мотивації процесу. Значну увагу приділено освітньому менеджменту у країнах, що розвиваються. Изложены основные модели организационного поведения учебных руководителей. Рассмотрены типовые роли школьного директора. Проанализированы специфические проблемы в управлении образованием и возможные пути их преодоления. Описаны теория открытых систем и школы, неопределенности, руководства в непредвиденных обстоятельствах, познавательных ресурсов, содержания мотивации, мотивации процесса. Значительное внимание уделено учебному менеджменту в развивающихся странах. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ю959.181
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА638304 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|