Москвітіна Т. Д. Комерційні зв'язки торговельного підприємства : Навч. посіб. / Т. Д. Москвітіна, В. В. Черепов; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2002. - 126 c. - Бібліогр.: с. 114. - укp.Висвітлено проблеми теорії, методології та практики формування та дотримання комерційних зв'язків торговельного підприємства. Запропоновано їх класифікацію залежно від форми власності суб'єктів зв'язків, кількості видів товарів, що купуються підприємством, умов платежу, тривалості й ефективності зв'язків, географічного розташування підприємства. Запропоновано багатомірну імітаційну модель ціни товару. Наведено методики оцінки комерційного ризику, а також оцінки, прогнозування та моделювання ефективності комерційних зв'язків. Освещены проблемы теории, методологии и практики формирования и сохранения коммерческих связей торгового предприятия. Предложена их классификация в зависимости от формы собственности субъектов связи, количества видов товаров, покупаемых предприятием, условий платежа, длительности и эффективности связей, географического размещения предприятия. Приведена многомерная имитационная модель цены товара. Предложены методики оценки коммерческого риска, а также оценки, прогнозирования и моделирования эффективности коммерческих связей. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА631031 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|